יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

אבנית - מכת מדינה

אבנית – מכת מדינה

היא מחכה לנו בפתח הברז, במכונת הכביסה, בקומקום או במקלחת – האבנית היא אחת האורחות הכי קבועות ולא רצויות בבתים של כולנו. היא כזו כשגם שלא נזמין אותה, היא תבוא, ולא כל כך תרצה ללכת.
מה נוכל לעשות כדי למנוע הצטברות אבנית? כיצד נטפל באבנית שכבר השתקעה לה? ולמה יש יותר אבנית דווקא בישראל? במאמר שלפניכם ריכזנו את כל מה שצריך לדעת.

מי את, אבנית?

קודם כל, בואו נכיר אותה. אבנית היא שכבה מוצקה בצבע לבן – אפרפר אשר נוצרת במקומות ומערכות בהם זורמים מים חמים. האבנית מצטברת בקומקום או על גבי הכיורים שלנו וכך מתגנבת אל המים שאנו שותים, היא מופיעה במקלחת, בדוד החימום, במכונת הכביסה או במדיח הכלים ובדרך כלל, מביאה איתה צרות. בישראל, המים אשר זורמים בכיורים של כולנו נחשבים ל- “מים קשים”. כלומר, הם מכילים אחוז גבוה של סידן ומגנזיום, חומרים בעלי נטייה גבוהה לשקוע ולהתגבש. לכן, הצטברות אבנית בבתים בישראל מתרחשת בקצב מהיר יותר ובכמות גדולה יותר.

חוסמת את הדרך נשאלת השאלה – האם אנו חייבים לטפל באבנית? לא נוכל פשוט לחיות לצידה?

ובכן, עבור שאלה זו נרצה לבחון שני שיקולים מרכזיים:

פוטנציאל הנזק

כ-10% מהוצאות החשמל שאנו מוציאים בחורף מתבזבזות על צריכה עודפת של חשמל, כתוצאה מגופי חימום מלאי אבנית שנפגעת יעילות פעילותם. כבר הבנתם את הבעיה? הצטברות אבנית במכשירי החשמל השונים ובצנרת חוסמת פתחים וצינורות קריטיים להמשך פעילות תקינה של המכשיר. והתוצאה? יעילותם של המכשירים יורדת, הם חלשים יותר והופכים לבזבזנים באנרגיה. האבנית מזרזת את בלאי המכשירים החשמליים ולעיתים, יכולה לגרום להשבתה מוחלטת שלהם.

השיקול הבריאותי

לרוב, מים אשר מכילים יותר אבנית הם מים שאינם מסוננים היטב. במקרים כאלה, המים עלולים להכיל חיידקים שיפגעו בבריאותנו. לכן, מומלץ לשתות מים מסוננים ומטוהרים מחיידקים ומאבנית – שיכולה גם להשפיע על טעם המים לרעה.

המים קשים, החיים דווקא קלים

כאשר מצטברת אבנית, רבים נוטים לגשת אל הפתרונות הסטנדרטיים כמו שימוש בחומרים כימיים לניקיון אבנית או החלפת סנן תקופתית. אבל למה שלא נפעל ביעילות וניגש אל הבעיה מהשורש?
מניעת הצטברות אבנית היא פשוטה מאוד! בכמה צעדים פשוטים נוכל להימנע מהנזק שהאבנית יוצרת ולחסוך המון הוצאות מיותרות, זמן יקר וכאב ראש.

הפתרון היעיל היותר הוא שימוש במערכת להפחתת אבנית (מסנני אבנית). מדובר במערכת אשר מסננת את המים בטכנולוגיה מתקדמת, שלא מבוססת על מתח חשמלי, חומרים כימיים או סננים, אינה דורשת תחזוקה, ועובדת על עקרון הפרדת מגנזיום וקלציום, בכך לא נותנת לאבנית להתגבש לזרום במים, באמצעותה, מתאפשר טיהור מיטבי של המים מאבנית, תוך שמירה על איכות המינרלים החיוניים במים. המערכת מותקנת בברז הראשי ומפחיתה את האבנית בכל המכשירים הרלוונטיים בבית!

מערכת IPS להפחתת אבנית של Water Front היא הפתרון האולטימטיבי. בהתקנה מהירה ובמחיר אטרקטיבי תקבלו מים טהורים ונקיים מאבנית! ללא צורך בתחזוקה, ללא החלפת סננים וללא חומרים כימיים מיותרים.

אומרים ביי לאבנית – אומרים ביי להוצאות מיותרות.

מאמרים וטיפים נוספים