יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

הכירו את השיטות הנפוצות לטיהור מים

הכירו את השיטות הנפוצות לטיהור מים

המים המקיפים אותנו מכל עבר משמשים גם תפקיד חשוב בשמירה על הבריאות והתפקוד התקין של הגוף שלנו. לפיכך, חשוב שנקפיד על שתייה מספקת, ולא פחות חשוב מכך – שתיית מים נקיים ומסוננים. כך, ניתן למצוא כיום מגוון פתרונות ושיטות מתקדמות לסינון המים, אותם נכיר היטב במאמר זה

טיהור מים – מה זה אומר?

המים מהווים את אחד הרכיבים המהותיים והמשמעותיים ביותר בתפקוד בריא ותקין של הגוף שלנו, כשהם מרכיבים למעלה מ- 70% מתאי גופנו ואף מהווים קרוב ל -60% ממשקל הגוף שלנו. בהתאם לכך, חשוב להקפיד על שתיית מים באופן מסודר (ההמלצה הרווחת היא 9 כוסות מים ליום לאדם ממוצע) ולא פחות חשוב מכך, לדאוג לכך שהמים שאנחנו שותים יהיו איכותיים ונקיים ביותר.
כדי להבין מדוע צריך לדאוג לסינון המים, חשוב להבין ולהכיר את הדרך הארוכה שהמים עוברים במערכת הצנרת עד הגעתם אל כוס המים שלנו. הצנרת הביתית שלנו, בין אם היא חדשה ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בצנרת ישנה, מלאה בלכלוכים שונים דוגמת חלודה ואבנית, כמו גם מזהמים וחיידקים שונים, אשר מלבד השפעתם על צלילות המים וטעמם, יכולים אף להוות סכנה בריאותית של ממש.

פתרונות מתקדמים לטיהור המים

צריכת המים של רבים מאיתנו כבר מזמן עברה את השלב של קניית בקבוקי מים ונשיאתם עד הבית, כאשר אנשים רבים כבר משתמשים במכשירי מים חכמים למיניהם, המאפשרים לנו ליהנות ממים חמים ו/או קרים בכל רגע נתון.
מלבד זאת, מכשירים אלו מגיעים בדרך כלל עם מסנני מים, בהם נמצא פילטר מים, המשתמש בטכניקות שונות לסינון וטיהור המים, הן מבחינת חיידקים ומזהמים שונים והן מבחינת הפחתת אבנית והארכת חיי המדף של מכשירי המים החשמליים באופן הגורם גם לחיסכון מוגבר בהוצאות החשמל.
היות וצריכת מי השתייה שלנו מבוצעת על בסיס יום – יומי ובתדירות גבוהה למדי, ניתן לומר כי מערכת סינון המים שלנו פועלת כמעט ללא הפסקה ולכן, את מתקן סינון המים, הפילטר, יש לדאוג להחליף על פי הוראות היצרן שנקבעו, בכדי שימשיך לבצע את פעולת הסינון שלו באופן המיטבי ביותר.

מערכת IPS להפחתת אבנית

אחת התופעות הנפוצות והמוכרות בכל בית בישראל היא תופעת האבנית, איתה אנחנו נפגשים בפתח הברז, בקומקום, מכונת הכביסה ואפילו במקלחת. מעבר לכך שהחלקיקים הלבנים של האבנית פוגעים בטעם של המים שלנו ובצלילותם, האבנית יכולה אף לפגוע בבריאות שלנו ולפיכך, אחת השיטות הנפוצות לטיהור מים מתמקדת בהפחתת אבנית.
בין השיטות השונות להתמודדות עם תופעת האבנית, ניתן למצוא כיום את מערכת IPS, הנחשבת למערכת מתקדמת הפועלת בטכנולוגיה חדשנית במיוחד ומאפשרת הפחתה מהותית של האבנית. מערכת זו פועלת להפרדת המינרלים במים שאחראים על היווצרותה של האבנית, באמצעות שינוי התנועה שלהם ומניעת התגבשותם, כשהיא מצליחה לבצע את פעולת הסינון ללא פגיעה במינרלים החיוניים הללו.

פחם פעיל לסינון מים

שיטת סינון נוספת ופופולארית במיוחד, היא באמצעות שימוש במסנן פחם פעיל. מסנן הפחם מורכב מהמון סיבים היוצרים יחדיו רשת צפופה במיוחד, הסופחת אליה את המזהמים והחיידקים השונים באופן המאפשר לנו ליהנות ממים צלולים ונקיים. כדי לשמור על האפקטיביות והיעילות של פעולת הסינון של הפחם הפעיל, חשוב להקפיד על החלפה תקופתית שלו.

אוסמוזה הפוכה

סינון באמצעות פעולת אוסמוזה הפוכה (או ‘פעפוע הפוך’ בעברית), מאפשר לנו ליהנות ממים צלולים ונקיים העוברים פעולת סינון עד לאלפית המיקרון. תהליך סינון מתקדם זה מבוסס על לחץ חיצוני, הפועל בניגוד ללחץ האוסמוטי הטבעי, כאשר כתוצאה מהלחץ המופעל, המים עוברים דרך ממברנה בעלת מסנן חדיר למחצה, הפועל להפרדת המזהמים ושאר מיני הפסולת המגיעים עם המים.

אצלנו ב- WaterFront תוכלו למצוא מגוון מערכות מים מתקדמות לטיהור ושיפור איכות המים. למידע נוסף על פתרונות טיהור המים שלנו צרו עימנו קשר!

מאמרים וטיפים נוספים