יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

מה החשיבות של מטהרי מים וכיצד לבחור מטהר מים ביתי?

מה החשיבות של מטהרי מים וכיצד לבחור מטהר מים ביתי?

אם בעבר הלא רחוק, מי שרצה לשמור על איכות המים שהוא שותה נאלץ להסתפק במים מינרליים או בבקבוקים סגורים, הרי שכיום ניתן ליהנות ממים איכותיים ומסוננים, גם בברז הביתי שלנו, באמצעות מערכות סינון וטיהור מים מתקדמות. אם אתם עדיין לא מודעים לחשיבות של מטהרי המים וכיצד לבחור אחד, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

כל הדרך שהמים עוברים עד הכוס

על החשיבות של שתיית המים בכמות מספקת אין צורך להרחיב, כמו גם על היתרונות הרבים ותרומתם של המים למערכות הגוף שלנו. אך בעוד ששתיית המים נתפסת אצל רבים מאיתנו כפעולה פשוטה למדי, הכרוכה בהפעלת הברז ומילוי כוס המים, הרי שלמעשה, המים עוברים דרך ארוכה במערכת הצנרת הביתית ועד הגעתם אל הכוס. כך, מי הברז עוברים דרך ארוכה במערכת הצנרת הביתית שלנו, אשר פעמים רבות מכילה חומרים מזהמים שונים וחיידקים, כמו גם כימיקלים מסוכנים, ההופכים את שתיית המים ללא פחות ממסוכנת. לפיכך, חשוב להקפיד על שתיית מים איכותיים ומסוננים היטב.

מהו מטהר מים?

כשאנחנו עוסקים במים איכותיים ומסוננים, אנחנו מדברים על מים שעוברים תהליך סינון וטיהור, באמצעות מערכת טיהור מים מתקדמת, המבצעת את פעולת טיהור המים באמצעות מסננים שונים, בהם ניגע בהמשך. אפשרויות סינון מים אלו, הפכו את צריכת המים האיכותית לזמינה ונגישה בכל בית, כאשר מלבד ברי המים המעוצבים, ניתן למצוא גם מטהרי מים המותקנים באמצעות מערכת תת כיורית, המחוברת ישירות לברז המים.

מטהר מים ביתי וסוגי המסננים הקיימים

כאמור, יכולת הטיהור וסינון המים מהמזהמים והחיידקים השונים הנמצאים בצנרת הביתית, מתאפשרת בעיקר בשל פעולת הפילטר, המוכר גם בשמו הנוסף מסנן מים, אותו ניתן למצוא במגוון צורות ושיטות סינון שונות:

  • סינון מכני – פעולת סינון די פשוטה, המעניקה סינון ראשוני לחלקיקים פיזיים גדולים למדי.
  • מסנן פחם פעיל – זהו מסנן מים מתקדם יותר, המנצל את יכולת הספיחה של הפחם לספיגת חלקיקים ומזהמים קטנים, העוברים דרך מסנן הפחם.
  • מסנן אבנית – מסנן ייעודי לטיפול בהצטברות אבנית בצנרת, כמו גם חלודה, חול ומתכות שונות.
  • אוסמוזה הפוכה – שיטת סינון מים יעילה ומתקדמת במיוחד, המשמשת בעיקר במתקני התפלת מים ונעזרת בתהליך אוסמוזה הפוכה, הפועלת באמצעות הזרמת מים בלחץ גבוה דרך מסנן ייעודי, לסינון חלקיקים זעירים במיוחד.

כך תבחרו מטהר מים ביתי

מגוון מסנני המים הקיימים כיום, הנבדלים הן ביכולת הסינון שלהם והן באופן ההתקנה, מציב בפני אנשים רבים דילמה בעת בחירת מטהר מים ביתי, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה המיטבית, חשוב בראש ובראשונה להגדיר את צריכת המים של בני הבית, לרבות מערכת הצנרת הביתית, אשר לעיתים יכולה להתאים להתקנת מערכת טיהור מים ספציפית. לאחר הגדרת הצרכים ומאפייני הצנרת הביתית, תוכלו לבחור בין מערכת סינון תת כיורית לבין מערכת טיהור מים חיצונית, בדמות ברי מים למיניהם, כאשר בכל שלב חשוב להקפיד על קניית מערכת טיהור וסינון איכותית, מחנות מוכרת ובעלת ניסיון בתחום.

מאמרים וטיפים נוספים