יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

כיצד תוכלו לחסוך בחשמל באמצעות הפחתת אבנית?

כיצד תוכלו לחסוך בחשמל באמצעות הפחתת אבנית?

במציאות הכלכלית המאתגרת בה אנו חיים, המושג יוקר המחיה עולה פעמים רבות, וכולנו מחפשים את כל הדרכים האפשריות להוזיל עלויות ולצמצם הוצאות.
אחת מההוצאות הקבועות של כל משפחה בישראל היא חשבון החשמל החודשי, אותו ניתן לצמצם באופן משמעותי באמצעות הפחתת אבנית

חיסכון בחשמל

אנחנו אמנם חיים בעידן של שפע ומותרות, בייחוד לאור שנים עברו, אך יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מהמציאות הכלכלית המאתגרת עבור רבים מאיתנו, אשר נחשפים מידי יום למושג יוקר המחיה ולצורך לחסוך ולהתנהל בצורה כלכלית חכמה ונבונה. ייתכן ותתפלאו לשמוע, אך כדי להתנהל בצורה כלכלית חכמה ואף להצליח לחסוך לא צריך לחיות באופן מצומצם ולפגוע באיכות החיים אליה הורגלנו, כאשר למעשה באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לצמצם ולחסוך עלויות של חלק מההוצאות הקבועות שלנו, חיסכון המצטבר עם השנים לכדי סכום לא מבוטל. בין ההוצאות אותן ניתן לצמצם באופן משמעותי וללא מאמץ רב מצידנו, נמצא חשבון החשמל, אותו ניתן להפחית באמצעות הפחתת אבנית.

מהי אבנית וכיצד היא משפיעה על צריכת החשמל?

קרוב לוודאי כי כולנו נתקלנו באבנית בשלב כזה או אחר בחיינו, כשהיא נקשרת לרוב לכל מקום בו זורמים מים חמים – פתח הברז, קומקום, מקלחת, מכונת כביסה ועוד. האבנית מורכבת מסידן פחמתי ומינרלים שונים הנמצאים במים והיא נוצרת כתוצאה משקיעתם והצטברותם של חומרים אלו בעקבות חימום המים. את האבנית ניתן למצוא בעיקר בתחתית הכלים החשמליים ומקורות המים שלנו ולזהות אותה באמצעות המרקם הקשה שלה והצבע האפור – לבן שלה.

מלבד העובדה כי הימצאותה של אבנית במים שאנו צורכים משפיעה על איכות המים שאנחנו שותים ועל הבריאות שלנו, להימצאותה של האבנית יש השפעה נוספת והיא על צריכת החשמל, הוצאה המורגשת אצל משפחות ישראליות רבות בעיקר בעונת החורף, כשהצטברות האבנית גורמת לחסימת הפתחים והצינורות במכשירי החשמל השונים, באופן שגורם להם לעומס היוצר בלאי מוגבר ומביא לצריכת חשמל חריגה.

כיצד ניתן להפחית את האבנית?

לתופעת האבנית הבעייתית קיימות מספר דרכים להתמודדות, כמו שימוש בחומרים כימיים ופתרונות ניקוי שונים, אך כדי להתמודד עם שורש הבעיה, ניתן להשתמש במערכת מתקדמת ויעילה להפחתת אבנית – מסנני אבנית.
סינון אבנית באמצעות מערכת מתקדמת זו מתאפשר הודות לטכנולוגיה מתקדמת, המשתמשת בעקרון הפרדת מגנזיום וקלציום, עקרון המונע מהאבנית להתגבש במים. כך, באמצעות התקנת מסנן אבנית דירתי תוכלו ליהנות מהיתרון הכפול של פעולת סינון האבנית – הן מים צלולים ונקיים והן מחיסכון ניכר בהוצאות החשמל.

תחשבו ירוק

מעבר לחיסכון בהוצאות, לצמצום צריכת החשמל העודפת, הן של המשקים הביתיים והן של המפעלים התעשייתיים, יש השפעה ניכרת על עתיד ירוק ואקולוגי יותר של כדור הארץ, כך שאין ספק כי מעבר למסנן מים דירתי מתקדם הוא הצעד החכם הבא שלכם.

אצלנו ב- WaterFront תוכלו למצוא מגוון פתרונות מתקדמים לסינון וטיהור מים, לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי צרו איתנו קשר.

מאמרים וטיפים נוספים