יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

כל מה שצריך לדעת על טיהור מים – מדריך מפורט

כל מה שצריך לדעת על טיהור מים – מדריך מפורט

האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים של ימינו מאפשרים לנו לשתות מים בבית בלחיצת כפתור אחת פשוטה, אך למעשה מים אלו עוברים דרך ארוכה עד שהם מגיעים אל כוס השתייה שלנו. הדרך של המים עוברת דרך מערכת הצנרת הביתית, המכילה לרוב לכלוך ומזהמים שונים. לפיכך, חשוב לפעול לסינון וטיהור המים שאנחנו שותים.

מים – הידעת?

המים נחשבים לאחד היסודות החיוניים ביותר לקיום העולם, כשהם מתפרשים על פני כ – 70% משטח כדור הארץ והם למעשה מהווים יסוד חשוב גם עבור קיומו של הגוף שלנו, כשהם מרכיבים כ-70% מהתאים בגופנו ויכולים להגיע עד ל -60% ממשקל הגוף שלנו. בנוסף, צריכת מים נאותה מסייעת לגוף לנקות את עצמו מרעלים, לשמור על רעננות ומראה עור בריא ועוד שלל יתרונות משמעותיים בהחלט.
לפיכך, חשוב להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת, כאשר ההמלצה הרווחת לאדם הממוצע היא לשתות כ- 9 כוסות מים ביום. כיום, צריכת מי השתייה הביתיים השתנתה באופן ניכר, כאשר עם התפתחות הטכנולוגיה ומכשירי המים המתקדמים, ניתן ליהנות ממים חמים וקרים בכל רגע נתון ולוותר על רכישה וסחיבת בקבוקי הפלסטיק הכבדים.

מה החשיבות של טיהור מים ביתי?

מכשירי המים המתקדמים שלנו מאפשרים לנו ליהנות מצריכת מים לשתייה, קרים או חמים, בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור אחת פשוטה, אך בעוד שאנחנו נהנים מתהליך פשוט, קצר ומהיר, המים שמגיעים אל הכוס שלנו עוברים דרך ארוכה במערכת הצנרת הביתית שלנו ועד הגעתם אל כוס השתייה שלנו.
מערכת הצנרת הביתית שלנו, אינה מערכת נקייה וסטרילית בלשון המעטה, והמים שאנחנו צורכים ועוברים דרך המערכת הצנרת הביתית, סופחים אליהם לכלוכים ומזהמים שונים, כמו מתכות כבדות, כימיקלים, חיידקים, עופרת, ברזל ועוד שלל מזיקים כלל לא סימפטיים.
לאור החשיבות וההשפעה הרבה שיש למים על התפקוד והבריאות שלנו, חשוב לוודא כי המים שאנחנו שותים אכן יהיו מים איכותיים ונקיים ביותר, דבר המתאפשר באמצעות מערכת טיהור מים.

מהו תהליך טיהור מים ביתי?

תהליך טיהור מים ביתי מאפשר לנו כאמור ליהנות ממים טהורים ונקיים לשתייה, באמצעות פעולת סינון מים מתקדמת ויעילה במיוחד. בתהליך זה מסנני מים פועלים באמצעים וטכניקות שונות לספיגת והפרדת הלכלוכים והמזהמים השונים הנמצאים במים, כך שהמים המגיעים אלינו הם מים צלולים, נקיים ובאיכות הטובה ביותר שנוכל לבקש.

מה השיטות הקיימות לטיהור מים ביתי?

עם המודעות ההולכת וגוברת לסכנות הבריאותיות הטמונות במים שאינם עוברים פעולת סינון באמצעות מטהר מים ולאור העובדה כי צריכת מי השתייה שלנו מבוצעת בתדירות גבוהה ועל בסיס יום – יומי, האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים של ימינו נרתמו למשימה וניתן לראות כיום מגוון שיטות ודרכי סינון של מטהר מים ביתי, ביניהם:
• סינון מכני – פעולת הסינון המכנית מאפשרת את מעבר המים וקליטת חלקיקים בגדלים משתנים (בהתאם לסוג המסנן). מסנן זה נחשב לסוג הסינון הפשוט ביותר, כשהוא לא יעיל במיוחד בסינון חיידקים ומזהמים שונים.
• מסנן פחם פעיל – חומר הפחם הנמצא במסנן זה, סופח אליו חומרים מזהמים מומסים, כמו כלורידים והוא מאפשר לספר את טעם המים והריח שלהם, גם מבלי לגרום להפחתת כמות המינרלים המצאת בהם.
• אוסמוזה הפוכה – שיטת סינון מתקדמת ויעילה במיוחד, גם בהתמודדות מול חומרים כמו מתכות, אבנית ומלחים.

WaterFront מציגה: פתרונות מים מתקדמים

צריכת מי שתייה נקיים ומטוהרים היא אפשרות שלא נתונה לפשרות ולכן, בבואנו לבחור את מערכות טיהור המים המתקדמות ביותר, חשוב לפנות למקצוענים ביותר בתחום.

אנחנו ב- WaterFront מספקים מערכות סינון וטיהור מים הפועלות בטכניקות המתקדמות והמפותחות ביותר, שיאפשרו לכם ליהנות בקלות ובנוחות מצריכת מים איכותיים ביותר.

מאמרים וטיפים נוספים