יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

איזה זיהומים תוכלו למנוע באמצעות פילטר מים?

איזה זיהומים תוכלו למנוע באמצעות פילטר מים?

בשנים האחרונות המודעות להימצאותם של לכלוכים ומזהמים שונים במי הברז אותם אנחנו שותים, הולכת וגוברת. בהתאם לכך ניתן למצוא מגוון פתרונות ביתיים לסינון מים מתקדם ויעיל במיוחד, המתאפשר הודות להימצאותם של פילטרים מיוחדים. אילו זיהומים אם כן ניתן למנוע באמצעות פילטר מים?

איזו דרך עוברים מי הברז עד הגעתם אלינו?

כולנו מודעים לחשיבות שיש בשתיית מים בכמות מספקת בכדי לשמור על גוף רענן ובריא ובהתאם לכך, כולנו שותים מים בתדירות כזו או אחרת במהלך היום שלנו. אם בעבר הלא רחוק היינו צריכים לרכוש ולהיסחב עם בקבוקי מים מפלסטיק, הרי שכיום ניתן ליהנות ממגוון מכשירי מים ביתיים, המאפשרים לנו להרוות את הצימאון שלנו בכל רגע נתון.
אמנם התרגלנו לכך שצריכת מי השתייה שלנו מבוצעת בלחיצת פתור פשוטה או באמצעות פתיחת ידית הברז, אך למעשה, המים עוברים דרך ארוכה עד שהם מגיעים אל כוס המים שלנו. דרך זו, העוברת במערכת הצנרת הביתית, אשר מלאה בלכלוכים ומזהמים שונים, עלולה לגרום למים לא רק שלא להיות איכותיים וצלולים אלא אף להזיק לנו ולפיכך, חשוב שיהיה לנו בבית מסנן מים.

חשיבות טיהור המים

מלבד הלכלוכים והמזהמים השונים הנמצאים במים, העלולים לפגוע בצורה משמעותית בבריאות שלנו, המים בישראל מוגדרים כ – ‘מים קשים’ (מים בעלי כמות גבוהה של אבן), אשר עם חימומם יוצרים בקלות שכבת אבנית לא נעימה למראה ולא בריאה בכלל.
היות וצריכת מי השתייה שלנו מבוצעת באופן תדיר ויום – יומי, חשוב שנקפיד על כך שהמים שאנחנו צורכים יעבור תהליך טיהור מים וסינון מיטבי ויגיעו אלינו לאחר סינון כל המזהמים, הלכלוכים והחיידקים למיניהם, המצויים בכמויות רבות הן במקורות המים שלנו והן בצנרת הביתית.

מהו פילטר מים ולמה חשוב להשתמש בו?

כל מערכות סינון המים הקיימות כיום (מסנן פחם, מסנן על בסיס שרף, מסנן על בסיס פעולת אוסמוזה הפוכה ועוד), מבצעות את פעולת הסינון באמצעות פילטר מים, הדואג לסינון המים בהתאם לסוג מערכת הסינון ולזקק אותם מטעמי לוואי שונים, הנגרמים מכל מיני חומרים הנמצאים במים.
לפיכך, כדי לאפשר תהליך סינון מים איכותי ויעיל, חשוב להשתמש בפילטר מים איכותי אשר יאפשר את פעולת וסוג הסינון הרצוי ולרכוש אותו מחברה מוכרת ומקצועית בתחום. פילטר מים ביתי יש להחליף בתדירות גבוהה ובהתאם להגדרות היצרן הספציפיות שלו, כאשר לרוב מדובר על תקופה של פעם בחצי שנה.

סוגי הזיהומים שניתן למנוע באמצעות פילטר מים

הזיהומים השונים שנמצאים בבית, יכולים להגיע ממגוון מקורות, דוגמת הפרשות של בעלי חיים, חלודה הנמצאת במערכת הצנרת, פסולת תעשייתית המגיעה למקורות המים שלנו ועוד. באמצעות פילטר מים, ניתן למנוע מגוון סוגי זיהומים, ביניהם – זיהומים כתוצאה ממתכות כבדות (בעיקר נחושת ואבץ), זיהומים כימיים, זיהומים כתוצאה מהימצאותם של חיידקים, זיהומי קרקעות ועוד.

מאמרים וטיפים נוספים