יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

כיצד לבחור מסנן מים לברז מטבח? המדריך המלא

כיצד לבחור מסנן מים לברז מטבח? המדריך המלא

המים שזורמים אל הברז עלולים להכיל חומרים מסוכנים ולא בריאים לשתייה ועל כן נכון להשתמש במסנן מים אשר ידע להפריד את החומרים השונים. אז נכון, מי השתייה בישראל נחשבים למים איכותיים אשר ניתן לשתות ללא חשש אך למרות כל זאת, המים עלולים, בשל תקלות נקודתיות, להכיל ריכוז גבוה של חומרים אשר עלולים לגרום לנזקים שונים ומגוונים אשר משפיעים בין היתר על הצנרת הביתית, על הברזים בבית, על מדיח הכלים, על מכונת הכביסה ולמעשה על כל מכשיר בו עוברים המים.

איזה מסנן מים לרכוש

ישנם סוגים רבים ומגוונים של מסנני מים אשר ניתן להשתמש בהם כך שהבחירה של כל מסנן מים צריכה להתבצע באופן אישי ובהתאמה מלאה לצרכים האישיים שלכם. אספנו עבורכם מספר נקודות משמעותיות שיאפשרו לכם למצוא מסנן מים לברז:

• מסנן אבנית לברז – סוג מסנן זה, מסנן את האבנית מהמים על ידי כדוריות סיליפוס. את המסנן מתקינים קרוב לשיבר הראשי.

• מסנן מכני – המסנן המכני מסנן חלקים גדולים מהמים כגון חלודה וחול. כמו מסנן מים לברז מטבח אשר נקרא מסנן אבנית, גם מסנן מכני מותקן בסמוך לשיבר הראשי והוא מתאים בעיקר להתקנה במבנים ישנים שם הצנרת ישנה מאוד.

• מסנן פחם – תפקידו של מסנן הפחם הוא לסנן את הריח ואת הטעם של הכלור במים. את מסנן הפחם ראוי להתקין בסמוך למסנן המכני משום שהוא מסנן חלקיקים בגודל ספציפי בלבד.

• מסנן לברז אוסמוזה הפוכה – אוסמוזה הפוכה מכילה פילטר מים לברז מכני, מסנן פחם פעיל מסנן אשר משפר את טעם המים וממברנה באמצעותה ניתן לספוח את המינרלים ואת המלחים המצויים במים וכתוצאה ניתן ללגום מים משובחים.

את מסנן המים ניתן להתקין בשני מקומות עיקריים, האחד הוא בסמוך לשיבר הראשי והשני הוא בסמוך לברז שממוקם מתחת לכיור.

כיצד בוחרים מסנן מים לברז מטבח?

בחירת מסנן מים לברז מטבח היא משימה מורכבת שיש להתייחס אליה ברצינות המרבית. לא כל פילטר לברז מתאים לכל בית ולכל משתמש ועל כן יש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים ולא לפסוח על אך לא אחד מהם:
דעו מהיכן מגיעים המים אל הברז בביתכם – על מנת להגיע למצב בו אתם מתקינים מסנן איכותי דיו, עליכם לקחת בחשבון את מקורות המים, כך דעו מהו אחוז המרכיבים במים שלכם בהתאמה לכמות המזהמים ובכך תצליחו להתאים את המסנן הייעודי לכם.

אורח החיים אותו אתם מנהלים חשוב גם הוא לבחירת המסנן המועדף. כל עוד אתם רק מבשלים עם המים ולא שותים מהם הרי שאתם יכולים להסתפק במסנן ספציפי ולוותר על האחר ולהיפך. תקציב הוא פרמטר נוסף לבחירת המסנן האידיאלי עבורכם וזה שיצליח להשיג את המקסימום עבורכם.

מאמרים וטיפים נוספים