יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

מה ההבדל בין מים מטוהרים למים מזוקקים?

מה ההבדל בין מים מטוהרים למים מזוקקים?

המים שאנחנו שותים משמשים רכיב עיקרי בשמירה על בריאותנו ותפקוד תקין של הגוף שלנו. הקפדה על שתייה נאותה מאפשרת לנו בין השאר לשמור על חילוף חומרים תקין ומראה עור בריא וצעיר. לפיכך, חשוב להקפיד כי המים שאנחנו שותים יהיו נקיים ואיכותיים, כשניתן למצוא כיום שני סוגים של מים כאלו – מים מטוהרים ומים מזוקקים

חשיבות שתיית המים

המים מהווים את אחד הרכיבים החיוניים לתפקודנו ושמירה על בריאותנו, בעיקר לאור העובדה שהם מרכיבים כ – 75% מתכולת תאי הגוף שלנו ואחוזים גבוהים אף יותר ( כ- 85%) מתכולת תאי המוח. הקפדה של כמות שתייה מתאימה, הנעה לרוב סביב תשעה כוסות מים ביום לאדם ממוצע, מאפשרת לגוף לשמור על מראה עור בריא, למנוע מחלות שונות, לשפר את תהליכי העיכול וזרימת הדם, להפחית עייפות ועוד שלל פעולות חיוניות לגופנו.
לפיכך, כאשר אנחנו צורכים את המים שלנו, חשוב לוודא כי אכן מדובר במים איכותיים ונקיים מלכלוכים, חיידקים וזיהומים שונים, במיוחד לאור המציאות בה אנו חיים בשנים האחרונות בעקבות התפשטות מגפת הקורונה.

אלו פתרונות סינון מים עומדים לרשותנו?

מי השתייה מגיעים אל הברז שלנו אחרי דרך ארוכה וממגוון מקורות, כאשר המסע של המים נמשך בעיקר דרך צנרת המים הביתית, החשופה פעמים רבות למזהמים שונים כמו לכלוכים, חלודה וחיידקים. כדי להתמודד עם מזהמים אלו, ניתן להתקין בצנרת המים הביתי שלנו מסנני מים, הדואגים לספק לנו מים מטוהרים. כך, מים מטוהרים עוברים דרך מסנן מים המותקן על גבי הצנרת הביתית ופועל לניקוי וסינון המים מהגורמים המזהמים השונים. בין סוגי המסננים הביתיים השונים ניתן למצוא מסנן אבנית, מסנן מכני, מסנן פחם ועוד.

מהם מים מזוקקים?

בוודאי יצא לכם להיתקל במושג מים מזוקקים, הנשמעים לנו כמו עוד סוג של מי שתייה שעברו סוג של סינון כלשהוא, אך למעשה, מים מזוקקים אינם מיועדים לשתייה והם משמשים למגוון תפקידים בעיקר בתעשייה. למעשה, פעולת סנן המים במים המזוקקים מתבצעת באמצעות תהליך אידוי, היכול להתבצע מספר פעמים בהתאם למבוקש, כאשר בתהליך זה המים עוברים סינון וזיקוק, הגורם להם להיות נקיים אף ממלחים שונים. בהיותם חסרי מלחים, מים אלו אינם מתאימים כאמור לשתייה או להשקיה וניתן לראות אותם משמשים בין היתר במערכת הקירור של הרכב.

מדוע כדאי להשתמש במסנני מים עבור מי השתייה?

כפי שהזכרנו, איכות המים שאנחנו צורכים משפיעה בסופו של דבר על בריאותנו, כאשר מלבד תופעת הצטברות האבנית, מסנני המים השונים מסוגלים לזהות ולסנן חיידקים ומזהמים שונים ולהבטיח לנו צריכת מים נקיה ואיכותית ביותר. בנוסף לכך, סנן מים הפועל לסינון האבנית, מונע ממכשירי המים והברזים הביתיים בלאי מוגבר ומאפשר להם חיי מדף ארוכים יותר, דבר המביא בין השאר גם לחיסכון כלכלי.

מאמרים וטיפים נוספים