יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות יצירת קשר עם ווטרפרונט מערכות מים תת כיוריות

100 ימי התנסות בחינם למערכת RAPID

מערכות מים שמפנות לך מקום

מערכות מים שמפנות לך מקום

עדיין משתמשים בבר מים גדול ומסיבי על השיש? לא חבל? הגיע הזמן להתקדם למערכות המים החדישות של Water Front ליהנות ממים מטוהרים וטעימים ומהמון מקום פנוי במטבח!

אפשר כוס מים?

זה העשור השלישי במאה ה-21, ורובינו עדיין לא מוצאים פתרון יעיל ונוח מספיק לצורך הבסיסי והחיוני ביותר עבור כל אחד מאיתנו – מים.

חלק נצמדים לשיטה הישנה והמוכרת של קניית שישיות בקבוקי מים מינרליים. ללא צורך בהרחבה מיותרת, ברור ששיטה זו אינה משתלמת, הן כלכלית והן במדד השמירה על איכות הסביבה.

הרבה מאיתנו שאכן חיפשו שיטה יעילה יותר לאספקת מים, מצאו עצמם משתמשים בבר מים רחב ממדים אשר מונח על השיש במטבח ותופס המון מקום יקר. ועדיין, נדמה לרבים שזו השיטה היעילה ביותר לאספקת מים בימינו.

ובכן, תנו לנו לפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד – הכירו את מערכת המים התת כיורית.

מה הכוונה ב”תת כיורית”?

בדיוק כפי שזה נשמע, מערכת מים תת כיורית היא מערכת אשר מותקנת מתחת לכיור ומאפשרת אספקת מים מטוהרים קרים או בטמפרטורת החדר, ללא צורך בבזבוז שטח יקר על השיש.

המערכת מורכבת ממספר חלקים:

ברז – פשוט וקל. המים המטוהרים יוצאים מברז ייעודי, שהוא למעלה החלק היחיד במערכת אשר נגלה לעין, מה שמהווה פתרון אסתטי ויעיל. הברז יכול לספק עד 60 כוסות מים בשעה! ללא צורך בהתעסקות עם מילוי מיכלים או בקבוקים. הברז עשוי מנירוסטה 304 איכותית, ותוכלו לבחור אותו לטעמכם בהתאם לעיצוב המטבח מבין שלושה צבעים אפשריים – שחור מט, זהב מוברש או נירוסטה.

סנן – הסנן מותקן גם הוא מתחת לכיור. מלבד סינון משקעים לא רצויים, הוא משפר את טעם וריח המים ומפחית הימצאות עופרת ו-CYST בהם. החלפה של הסנן נדרשת פעם בשנה בלבד!

מקרר תת כיורי – נמצא בחלק ממערכות המים ומותקן באופן חבוי מתחת לכיור ואינו דורש אף תחזוקה. המקרר מאפשר אספקת מים מטוהרים וקרים.

תנו למים לזרום

מערכות המים של Water Front עושות לכם חיים קלים יותר ועוזרות לכם להרוות את הגוף ואת הנפש. המטבח קטן? המערכת מושלמת בדיוק עבורכם. המטבח גדול? המערכת מושלמת בדיוק עבורכם. מערכות המים שלנו מתאימות לכל סוג מטבח וארון. אתם רק צריכים לבחור את הברז שהכי אהבתם, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

התקדמו עכשיו למערכות המים החדישות של Water Front ותהנו ממים טהורים, נקיים וטעימים ובינינו, אולי מהדבר החשוב ביותר – המון מקום פנוי על השיש!

זורמים אל הקדמה עם מערכות המים של Water Front

מאמרים וטיפים נוספים